دوستت دارم


دل نوشته

موهايش سفيد شد!!!كودكي ك دزدكي دفترخاطراتم را خواند !!!

تمام شهر از بس عاشقي كرده اند

(قهارند)

!اما من هنوز

(ناشيانه)

دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت12:04---2 فروردين 1392
لینک شدی.

فعلا بای بازم میام.
پاسخ:مرسي منتظرت هستم


کوثر
ساعت6:53---2 فروردين 1392
راستی با چه مرورگری وبلاگ ساختی؟گوشیت چیه؟
پاسخ:سلام دوست من_ممنون از نظراتت_موبايلم مدلش زياد بالا نيس_Nokia.N73


کوثر
ساعت6:51---2 فروردين 1392
راستی اینجا اولین جاییه که نظر میذارم.من دیگه دارم میرم.منتظرتما.

کوثر
ساعت6:50---2 فروردين 1392
ببین سعی کن خبر نامه و جعبه پیام رو پاک کنی.اینطوری بهتره.

کوثر
ساعت6:45---2 فروردين 1392
چرا نمیای؟بیا دیگه.

کوثر
ساعت6:41---2 فروردين 1392
نظر قبلیمو که گذاشتم هنوز وبلاگتو کامل ندیده بودم.باور کن منم با موبایل وبلاگم رو ساختم و مطلب گذاشتم داخلش.دیگه واقعا خوشحال میشم اگه بهم سر بزنی.باشه؟

کوثر
ساعت6:32---2 فروردين 1392
سلام دوست من.خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنی.قالبت هم خیلی نازه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 2 فروردين 1392برچسب:,ساعت 3:25 توسط fatemeh| |


Power By: LoxBlog.Com